Taller de “Fi del Món” amb Teresa W. a L’Estruch

Estem encantats de compartir l’emocionant jornada viscuda pels nostres alumnes de primer de batxillerat de Comunicació Audiovisual durant la seva recent visita al taller “Fi del Món” de Teresa W. a La Nau Estruch. Aquesta experiència, inclosa dins de les activitats de l’araART, va oferir als estudiants una oportunitat única d’immersió en el món de la performance i l’experimentació amb el format sonor.

Dinàmica i Experiència amb Teresa W.: La dinàmica de Teresa W. durant el taller va ser excepcional. Amb la seva interacció dinàmica, va conduir als alumnes a través d’una exploració creativa utilitzant preguntes com a punt de partida. La utilització de performances va captivar l’atenció dels estudiants, generant una experiència única que va ser molt apreciada.

Integració amb l’araART: Aquest taller forma part integrant de les activitats de l’araART, que estan dissenyades específicament per als estudiants de primer de batxillerat de Comunicació Audiovisual. L’objectiu és no només oferir una visió pràctica del món artístic, sinó també connectar amb les passions i interessos dels estudiants.

Projectes de Podcast Desenvolupats: Després del taller, els alumnes estan immersos en la creació de diferents podcasts, explorant temes que els són propers i rellevants per a la seva generació. Amb temes que varien des de “La Rutina” fins a “Economia de Batalla amb Adolescents”, aquests podcasts reflecteixen les seves inquietuds i perspectives.

Propera Etapa: La Revista de Cetre L’Industrialitat: Estem emocionats per anunciar que en breu podrem gaudir d’aquests fascinants podcasts a la revista digital del Centre L’Industrialitat. Aquesta serà una oportunitat per a tota la comunitat educativa de escoltar i comprendre les veus i les idees emergents dels nostres estudiants.

Agraïm a Teresa W. per compartir el seu coneixement i creativitat amb els nostres estudiants, i estem impacients per veure com aquesta experiència continuï inspirant-los en els seus futurs projectes i exploracions artístiques. Per als interessats, mantingueu-vos atents a la revista digital, on aviat podrem compartir aquestes creacions fascinants amb tots vosaltres.

Un comentari en “Taller de “Fi del Món” amb Teresa W. a L’Estruch