Cloenda projecte realitat virtual

Dijous dia 15 de novembre va tenir lloc l’acte de cloenda del projecte “Plataforma de cápsulas formatives realidad virtual. Content Management Platform, Financiado por el Ministerior de Educació y Formación Profesional-U.E. Next Generation.”Va aplegar els alumnes de FP de les famílies de Fusta i moble, Fabricació mecànica i Instal.lacions i manteniment industrial.

Es va presentar la capsula formativa en realitat virtual d’anàlisi i verificació desenvolupada a mida per a nosaltres en aquest projecte.

Amb aquest software podrem incorporar les Ulleres de VR a les activitats de l’aula, no només a  síntesi o projecte, sino a la resta de matèries que treballin  CAD, ja que ens permet donar indicacions, pautar i guiar a l’alumne en una tasca a realitzar en l’entorn de realitat virtual, del tal forma que l’alumne gaudeix d’una experiència inmersiva mentre continua el seu procés formatiu.

La càpsula ens permet importar qualsevol peça o conjunt dissenyat amb CAD 3D i un cop a l’entorn RV podem continuar treballant, analitzant la nostra peça, desplaçant-la, girant-la, ampliar o reduir el seu tamany per manipular-la millor, canviar la textura dels components, fer anotacions, talls i seccions, anotar anomalies, fotografiar elements i això ho podem fer en diferents escenaris i recolçats pels POI, que ens permeten incorporar en unes pantalles d’instruccions, vídeos, pdfs, imatges, text, elements que ens permeten establir una guia de treball dintre de l’entorn virtual.