ERASMUS+ I INTERCANVIS A ESTOCOLM

La setmana del 14 al 21 de març, una part de l’alumnat de 3r d’ESO  ha marxat a Estocolm seguint diferents programes de mobilitat internacional.

El grup d’alumnat participant en el programa Erasmus+ ha anat a l’escola Grönkullaskolan Sundbyberg, situada al nord de la ciutat d’Estocolm. L’altra part de l’alumnat d’intercanvi ha assistit a l’escola Montessori Mondial Kungsholmen, al centre de la ciutat.  Allà han assistit a les classes que tenien programades, a més de fer diferents activitats per conèixer la història de la ciutat, seguint el programa curricular ofertat per cada centre educatiu.

Per potenciar l’experiència inmersiva, els nostres alumnes s’han allotjat amb les famílies dels alumnes suecs que van venir al nostre institut fa uns mesos, compartint les seves tradicions, rutines i formes d’entendre el mon mitjançant la llengua anglesa. Una experiència que hauran de compartir quan tornin!

Un comentari en “ERASMUS+ I INTERCANVIS A ESTOCOLM