SETMANA DE PROJECTES ESO

La darrera setmana abans de vacances, l’alumnat d’ESO està immers en Treballs de Síntesi, Setmanes culturals i esportives i Projectes de Recerca. A 1r ESO, amb la col·laboració del professorat i alumnat de l’Agustí Serra que imparteixen i cursen el grau de CFGM de Guia en el medi natural i de temps de lleure i el CGFS d’Ensenyament i animació socioesportiva, els alumnes duen a terme la setmana esportiva i cultural a diferents indrets de Sabadell, amb pràctiques esportives ben diverses i, en alguns casos, ben desconegudes. Cal calçar-se les vambes i deixar-se sorprendre! A 2n ESO, el medi natural marítim d’Arenys de Mar, el poble on estiuejava Salvador Espriu, es converteix en el protagonista del Treball de Síntesi, amb un viatge en barca inclòs si fa bon temps!

L’alumnat de 3r d’ESO que no ha viatjat a Estocolm pot escollir entre l’estada a Llafranc o les activitats d’aprenentatge lúdic del centre, on la llengua anglesa és la gran protagonista. Esports, circ, danses irlandeses i un concurs d’scrabble on tots han de demostrar la seva competència lingüística!

Finalment, els alumnes de 4t d’ESO se centren a decidir quin futur acadèmic i laboral voldrien dur a terme el curs vinent, en el PdR d’Orientació. Estaran assessorats per famílies, professorat, exalumnes que els exposaran el seu itinerari formatiu, l’oferta que els espera i també, tallers que l’Ajuntament de Sabadell posa a la seva disposició. Confiem que en tots els casos, aquesta setmana sigui enriquidora i plena d’experiències gratificants!

2 comentaris de “SETMANA DE PROJECTES ESO