Joves per la medicina

L’alumnat de batxillerat que s’anima a participar a programes i concursos obté, de tant en tant, una recompensa en forma de reconeixement. En aquest cas concret, volem felicitar  la Clara Castells Casanovas, alumna del 2n batxillerat científic, que ha estat seleccionada per participar a la 4a edició del Programa Joves per la Medicina de la Fundació Catalunya La Pedrera per aquest curs 2023-2024.

Després de la deliberació i de donar a conèixer els alumnes escollits, el jurat del programa va deixar clar que havia estat una decisió molt difícil, ja que tots els finalistes d’arreu de Catalunya que s’havien presentat eren candidats molt brillants.

No és la primera vegada que la Clara participa en un programa d’aquestes característiques, ja que fa ben poc ha finalitzat el Programa Joves per la Nutrició, pel qual va ser seleccionada el curs passat.

Per part nostra, hem d’agrair-li la constància i les ganes de continuar aprenent fora de l’aula. Enhorabona, Clara i molt bon aprenentatge en aquest nou projecte!