Cicles i viver d’empreses

Dimecres 18 d’octubre, l’alumnat de 2n curs de Cicles de Grau Superior, tant del cicle d’Administració i Finances com del perfil Gestor d’Assegurances van gaudir, com ja és habitual des de 2018, de la visita al centre d’empreses industrials del CEI Can Roqueta (Sabadell).

L’objectiu és conèixer els tràmits de constitució i posada en marxa d’una empresa i saber que existeix un espai d’assessorament per a futurs emprenedors que vulguin tirar endavant un negoci.

En la visita concertada, es va realitzar, en primer lloc, una ponència d’uns 35 minuts sobre els tràmits i els espais del centre empresarials. A continuació vam visitar una nau de l’empresa EMALEC IBÉRICA SL , que es dedica al manteniment i instal·lació integral de centres lúdics, hotels, sector terciari, oficines i tendes multicentre.

El seu director ens va explicar la seva experiència de com havia arribat a emprendre la idea de negoci i d’on li va sorgir. I, per concloure la visita, vam fer un recorregut per les instal·lacions per veure els diferents espais, com sales de coworking, despatxos,…

Aquesta sortida es va dur a terme amb el mòdul 11 (Simulació empresarial) i amb el suport de l’equip docent de la matèria.

Va ser una visita molt ben aprofitada i molt ben rebuda. Esperem que els nostres alumnes hagin sortit amb ganes de convertir-se en uns emprenedors ben preparats!