Taller de comunicació

Des de la Coordinació d’emprenedoria del centre seguim treballant per oferir a l’alumnat eines i estratègies relacionades amb el món empresarial i l’emprenedoria. En aquesta línia, es realitzarà al centre un Taller de comunicació i expressió orientat a millorar les habilitats de comunicació i proporcionar eines i tècniques necessàries per a una presentació efectiva i professional dels seus projectes. És per això que aquesta proposta està pensada per a l’alumnat de 2n CFGS que haurà de presentar el treball realitzat als mòduls de projecte i simulació empresarial. El taller el realitzarà Joaquín Guerrero que disposa d’una àmplia trajectòria pel que fa a l’expressió i comunicació i actualment està centrat en la seva tasca de Communication Trainer. Podeu saber més d’ell tant a la seva pàgina web https://joaquinguerrero.com/ com a les seves xarxes socials @_joaquinguerrero. Comencem aquest dijous a la 1a sessió a les 18:45 h a la Sala d’actes.