Tardor i convivència

Ja fa anys que al centre fem una sortida de convivència a la tardor a l’ESO. Per nivells, els grups classe surten plegats per estar junts durant un matí de finals de setembre o principis d’octubre. Enguany no ha estat diferent i el bon temps ens ha acompanyat (en alguns casos, una mica massa de sol i tot!).

L’alumnat de 1r d’ESO ha anat caminant a la Salut a fer una gimcana amb proves diverses: motivació, enginy, creativitat, força, companyerisme…han estat necessaris per superar els reptes que se’ls han plantejat. Han tornat sense ferides i amb ganes de fer més sortides a la natura amb els companys!

2n d’ESO s’han dirigit cap a les instal·lacions esportives de l’Olímpia per jugar al disc volador. El sol i la calor els han fet suar de valent, però una pilota i terreny per córrer els han empès a jugar fins el final de la jornada. L’any que ve, haurem de buscar alguna zona d’ombra!

Els alumnes de 3r d’ESO han fet una gimcana humorística en un entorn rural. Els alumnes suecs de l’Erasmus+ s’hi van afegir. Salts, caigudes i algun i altre cop estaven en l’ordre del dia. Sort que s’ho han pres amb bon humor i ningú no ha pres mal!

4t ESO han fet activitats aquàtiques, aquesta vegada a Arenys de Mar. Paddle surf, caiac, platja…van tenir molt èxit entre els alumnes i el bon temps va afavorir les remullades. Repetirem!