Jornades de Seguretat i Salut

Empreses destacades col·laboren en el marc de les Jornades de Seguretat i Salut de l’institut

Aquest mes hem tingut l’honor de rebre dues empreses referents en les seves àrees respectives per tal de realitzar una xerrada formativa dirigida l’alumnat de 1er de grau mitjà de manteniment i alumnat del departament administratiu, en motiu de les Jornades de Seguretat i Salut organitzades pel Departament de Formació i Orientació Laboral (FOL).

En el marc d’aquest esdeveniment educatiu i amb la col·laboració del Departament de Manteniment i el de Prevenció de Riscos de l’Institut, els estudiants de 1er de grau mitjà de manteniment van tenir l’oportunitat d’escoltar i interactuar amb la representant de Hoffmann Group, una empresa líder en el sector d’eines industrials. La xerrada va abordar els riscos de treballar amb soroll i van fer un taller pràctic de proteccions auditives.

Per al Departament d’Administratiu, l’Institut va acollir una sessió especial centrada en la salut mental laboral, organitzada en col·laboració amb Obertament, una institució especialitzada en aquest tema. Aquesta iniciativa va posar de relleu la importància de la salut mental en l’àmbit laboral i va proporcionar estratègies pràctiques per gestionar l’estrès i promoure un entorn de treball positiu.

Ambdues empreses van destacar la seva col·laboració amb l’Institut com a part del seu compromís amb l’educació i la formació de les noves generacions professionals, en consonància amb l’objectiu de les Jornades de Seguretat i Salut del Departament de FOL. Aquesta iniciativa no només ha enriquit el coneixement dels estudiants, sinó que també ha establert ponts valuosos entre el món acadèmic i el sector empresarial.