Esmorzars solidaris

Els alumnes de 4t ESO D van donat el tret de sortida als esmorzars solidaris, per tal de recaptar diners per al viatge de final de curs a Cantàbria. La iniciativa va ser un èxit! Els grups que han vingut després, han pres el relleu i s’han esforçat per oferir uns esmorzars que incloguin també productes saludables. Galetes, pastissos muffins casolans, fruita, sucs i xocolata, els alumnes de l’ESO, sobretot els de 1r d’ESO, han acudit a tastar els productes a l’hora del pati. Hem de reconèixer que les gominoles no fallen mai! Per altra banda, el fet que no disposem d’una cantina facilita que aquests esmorzars tinguin tan bona acollida. De moment, si els alumnes de 4t d’ESO hi estan disposats, continuarem oferint-los al llarg del proper trimestre! Bon profit a tots!