El túnel del terror

Aquest any, els alumnes de l’ESO han participat en diverses activitats vinculades a les celebracions de la Castanyada i Halloween. Per un cantó, hem de parlar d’una activitat que l’alumnat de 4t d’ESO d’Expressió Artística prepara amb especial il·lusió: es tracta del Túnel del Terror, que enguany han muntat al soterrani de l’Escola Industrial.

L’alumnat es distribueix per fer una presentació inquietant a la sala actes, amb un curtmetratge gravat al centre. A continuació es divideixen els grups d’alumnes i els fan descendir a un espai poblat de personatges terrorífics i ambientació molt aconseguida…per espantar-se i cridar!

A més a més, aquest passatge ha estat obert l’alumnat de 1r d’ESO, 2n ESO i una tarda, per a tots els alumnes de 3r i 4t ESO que volguessin viure l’experiència. Els resultats han estat excel·lents i els alumnes que hi ha passat ja pregunten si el curs vinent tornarà a haver-hi un altre túnel del terror. Esperem que el professor de Visual i Plàstica s’engresqui per repetir!