TEI: la coneixença continua!

El passat dimarts 31 d’octubre, els alumnes de 1r i 3r ESO van dur a terme unes activitats per celebrar la castanyada, emmarcades en el programa TEI (tutoria entre iguals). Amb la companyia dels seus mentors/tutoritzats i en grups reduïts, els alumnes van fer tallers en els quals la creativitat, l’enginy i la col·laboració amb l’equip van ser imprescindibles.

Les propostes van ser ben rebudes per l’alumnat i van permetre que els de 1r i 3r ESO es coneguessin una mica més ja que, en el dia a dia, tenen poques ocasions de trobar-se. Els resultats de les activitats es van penjar (murals sobre frases de la castanyada), fotografiar (relats de terror amb objectes diversos), i aplaudir (balls de terror).

La valoració ha estat positiva per part de l’alumnat. Esperem que activitats com aquesta ajudin a continuar fent del centre un espai d’acollida i afavoreixin el clima de convivència entre la comunitat educativa.