Fomentant la cohesió entre els alumnes

Avui volem destacar una activitat especial que s’ha realitzat a l’Escola Industrial per fomentar la cohesió i l’acompanyament entre els alumnes de 1r de Batxillerat Social. Mitjançant el projecte TEI (Tutoria Entre Iguals), els alumnes de Batxillerat han exercit el seu paper com a tutors i organitzadors d’una activitat esportiva.

El projecte TEI té com a objectiu principal crear un entorn d’acompanyament i suport entre els alumnes de diferents cursos, promovem l’aprenentatge entre iguals. En aquesta ocasió, els alumnes de 1r de Batxillerat Social han tingut l’oportunitat de i organitzadors d’una activitat esportiva per a les parelles TEI de 1 i 4 d’ESO

Durant l’activitat, les parelles TEI van passar una bona estona practicant esports i activitats recreatives. Els alumnes de Batxillerat Social van estar al capdavant de l’organització, creant un entorn amigable i inclusiu perquè tothom pogués participar i gaudir de l’experiència.

Aquesta activitat no només ha reforçat els llaços entre les parelles TEI, sinó que també ha permès als alumnes de 1r de Batxillerat Social desenvolupar habilitats de lideratge i organització. Han demostrat la seva capacitat per treballar en equip, fomentar la inclusió i crear un ambient positiu per als altres alumnes.

Estem molt orgullosos dels alumnes de 1r de Batxillerat Social per la seva dedicació i compromís amb el projecte TEI. Han demostrat ser excel·lents models a seguir i han creat un espai d’acompanyament i suport mutu.

Volem agrair a tots els alumnes participants i als tutors per la seva col·laboració i participació activa en aquesta activitat. La cohesió i l’empatia que s’ha creat són valors fonamentals en la nostra comunitat educativa i aquests alumnes han estat un exemple brillant de com promoure’ls.

Felicitats a tots els alumnes de 1r de Batxillerat Social i a les parelles TEI per aquesta meravellosa experiència de convivència i suport. Seguirem treballant junts per fomentar la cohesió i l’acompanyament entre tots els membres de l’Escola Industrial.

2 comentaris de “Fomentant la cohesió entre els alumnes