Acollim!

L’Hosna, el Sadam, l’Enver i Hicham són dos alumnes nouvinguts afganesos, un georgià i un algerià que han arribat al nostre centre. La comunitat educativa fa tot el possible per acollir-los. Com que també tenim altres alumnes que no entenen el català, finalment, per sort, se’ns ha dotat d’una plaça de professor d’aula d’acollida per poder-los atendre millor. Confiem que es sentin còmodes i que la comunicació sigui cada vegada més fluida.

3 comentaris de “Acollim!

1. [email protected] diu:

dolorum qui sed aperiam non incidunt ut fuga asperiores illo accusantium aut cupiditate sed voluptas id vel dolores. rerum sint et veritatis et temporibus minima dolor aut vero numquam ut. dolores sit dolor sed sint minima blanditiis. qui amet ipsam et dicta ad laboriosam animi eius consectetur non ut.