Setmana de la Fusta

Aquest any, el Departament de Fusta i Moble de l’Escola Industrial, hat participat juntament amb el Gremi de Fusters de Sabadell a la Setmana de la Fusta de Catalunya setmana_fustaamb l’activitat: La fusta i l’ofici dels fusters.

En aquesta edició han participat els alumnes de 5è de primària de l’escola Nostra Llar de Sabadell, els quals han pogut realitzar diferents activitats als tallers del centre.

Els tallers es van celebrar el dimarts 18 i el dijous 20 d’octubre a l’Escola Industrial, amb el suport del professorat del Departament de Fusta i Moble, i van comptar amb l’assistència d’Eduard Navarro, regidor de Treball i Empresa; Albert Serret, secretari del Gremi de la Fusta, i Katia Botta (Serret Mobles a Mida), coordinadora de l’activitat, a més de Laura Blanco, directora de Nostra Llar.