Trobada de centres: Empresa a l’aula

Els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa de segon curs, simulen  la creació d’una empresa com a eina pedagògica per a formar l’alumnat, de manera pràctica i transversal. Anualment, a l’edifici AXA de Barcelona, es fa un Meeting Point d’aquestes empreses amb presentacions i promocions dels seus productes. Aquest dimecres, 6 de febrer, el nostre alumnat va assistir aquesta trobada anual amb gran èxit, il·lusió, esforç i ganes de fer la feina ben feta.

En el nostre centre, l’aula  de simulació empresarial la tenim distribuïda per departaments amb els recursos habituals d’una oficina. Tot funciona com una empresa real: comprant i venent els seus productes, fent relacions comercials amb altres empreses simulades d’arreu del país, comptabilitzant operacions, controlant la  tresoreria, pagant impostos, gestionant el personal i promocionant l’empresa a través del departament de màrqueting i publicitat .

L’alumnat s’integra en un context en el que es viu l’ambient laboral, i es donen les condicions d’una relació de treball que faciliten l’aprenentatge i l’entrenament de les situacions, tasques i processos habituals a la vida real.

Moltes felicitats a tots i totes, sou els millors!

Un comentari en “Trobada de centres: Empresa a l’aula