WERENS I LA COLLA DE SABADELL

Dilluns 29 de gener l’artista Werens va tornar al nostre centre per posar punt i final al projecte que hem estat treballant amb els alumnes de 4t d’ESO. Arran de les seves propostes il·lustrades per plasmar en un grafit la Colla de Sabadell, l’artista va escollir i fusionar algunes de les idees dels nostres alumnes.

Amb el disseny escollit, vam organitzar els grups de 4t d’ESO en tres franges de treball, de tal manera que cada grup pogués passar dues vegades per davant de la paret per practicar amb els esprais i plasmar el dibuix. El resultat final és el que us presentem en les fotografies, juntament amb els comentaris d’alguns alumnes.

Volem agrair de nou, tant a l’artista com als alumnes que van prendre part del projecte, per la seva implicació i la seva professionalitat. Confiem que el grafit pugui tenir una llarga vida al centre i que sigui un estímul per a altres iniciatives artístiques i culturals.

Comentaris dels alumnes de 4t d’ESO:

“Em va agradar molt com va quedar el dibuix; el vaig trobar original i ideal per la Colla de Sabadell.”

“El grafit està molt currat. Werens és un gran artista. La idea s’ha entès i està molt ben representada”

“El projecte m’ha semblat molt interessant i m’ha agradat molt fer-lo, ja que em sembla impressionant com ho fa de bé i amb la facilitat amb què ho fa”.

“M’ha semblat una activitat divertida, diferent”.

“M’ha semblat un projecte interessant ja que hem pogut barrejar dos temes com els grafits i la cultura sabadellenca i, de pas, hem donat una mica de color a la paret de l’institut”.

“Crec que el dibuix ha quedat bastant correcte i que reflecteix bastant la situació de Sabadell durant aquella època”.

“El projecte ha estat bo, hem pogut descobrir moltes coses sobre els grafitis, la vida dels grafiters i la seva història”.

“Va ser una experiència maca, encara que el nostre grup no pogués pintar massa, perquè ens va tocar una part difícil”.

“M’agrada la idea que hagi vingut un grafiter perquè així l’escola no és tan grisa i avorrida. El grafit li dona un punt divertit i acolorit”.

“El dibuix va complir amb les expectatives, ja que nosaltres no som professionals del dibuix, i menys amb esprais”.

“El projecte m’ha semblat original i curiós de fer, més encara si el fem amb un professional com és el Werens”.

“Jo proposo donar més color a l’institut i que, com s’ha fet en una paret, es pinti la resta i fer de l’institut un lloc bonic, amb color i ple d’art”.

“Tot el projecte m’ha semblat bona idea i m’ha agradat molt. Crec que és genial fer algo diferent, fora de la monotonia de les classes, però, a la vegada, és algo que ens ha ajudat a estudiar la colla de Sabadell.”

“Em va semblar una activitat molt xula i original per fet tots junts, i és una manera d’aprendre coses sense que se’ns faci avorrit”.

“Em sembla un gran projecte organitzat per part de l’institut, ja que fer activitats i tallers amb alumnes de 4t d’ESO crec que és molt difícil”.

Un comentari en “WERENS I LA COLLA DE SABADELL