Bojos per la ciència 2017-18

Bojos per la ciència és un programa que organitza la Fundació Catalunya La Pedrera adreçat als estudiants de Batxillerat amb l’objectiu d’estimular el talent científic entre els joves i fomentar les vocacions científiques.

Actualment, ofereix, amb 10 cursos anuals, l’oportunitat a estudiants de batxillerat que tenen i demostren aptituds en el camp de les ciències, d’aprofundir en la teoria i les tècniques científiques en els diferents camps de recerca proposats:

BioquímicaBioenginyeriaBiomedicinaQuímicaEconomiaFísica,

Matemàtiques,  NaturaSalut i alimentació, i Noves tecnologies.

Els diferents cursos s’imparteixen en col·laboració amb diferents centres de recerca de Catalunya i consisteixen en sessions teòrico-pràctiques que es duen a terme en diferents dissabtes durant l’any i en les quals es tracten diferents temes científics actuals.

Dins el programa, els alumnes treballen als propis centres de recerca juntament amb els investigadors que ho fan habitualment. D’aquesta manera poden experimentar com es fa ciència en un centre de recerca internacional, fet que els permetrà guanyar experiència pràctica en les últimes metodologies d’avantguarda, així com posicionar-se per a una possible carrera professional dins la branca científica que hagin escollit.

A la fotografia apareix l’alumna escollida aquest curs per Bioenginyeria Júlia Turner Cabeza i els 3 alumnes que van participar a l’edició anterior a Natura: Mònica Allué Moreno, Pol Olivella Morral i Anna Serra Peralta.