LIBROS LIBRES – BOOKCROSSING – LLIBRES LLIURES – BOÎTE À LIVRES

Els Departaments de Llengües de l’Institut Escola Industrial endeguem una iniciativa cultural més per fomentar la lectura entre l’alumnat  i les famílies del nostre centre: el passallibres. No descobrim la sopa d’all: intercanviar llibres i agafar-ne en préstec és una activitat antiquíssima, de la qual les biblioteques medievals ja en deixen constància.  Però fa una mica més de quinze anys, l’anomenat fenomen del Bookcrossing va popularitzar arreu del món aquest fet: deixar llibres a llocs públics per tal d’”alliberar-los” i possibilitar que d’altres lectors els poguessin recollir alhora que en deixaven de nous.  El nostre acte és una reivindicació tan antiga com vigent: deixar via lliure perquè passin els llibres, perquè circuli la literatura,  perquè es comparteixi el plaer de la lectura.

Per agafar, deixar, tornar i consultar els llibres heu d’entrar al primer edifici del centre i dirigir-vos al vestíbul, davant de consergeria. Trobareu dues lleixes amb llibres que us estan esperant. Confiem que us animeu i feu que es vagin renovant les obres exposades.

Bona lectura!

Un comentari en “LIBROS LIBRES – BOOKCROSSING – LLIBRES LLIURES – BOÎTE À LIVRES