INTERCANVI LINGÜÍSTIC

20170420_100447Des del 19 al 25 d’abril dotze alumnes de 1r de Batxillerat i dues professores del nostre centre vam visitar l’institut noruec de Sorumsand. L’experiència va ser molt positiva i enriquidora per als alumnes que van millorar el seu nivell d’anglès oral i van poder conèixer de prop la vida d’una família noruega, creant-hi lligams d’amistat que esperem puguin conservar durant molt de temps. Els nois i noies van assistir a classe de diverses matèries en anglès i van col.laborar amb els seus 20170421_102207“partners” en algunes classes de castellà. També van tenir l’oportunitat de conèixer la capital, visitar alguns museus i altres llocs emblemàtics d’Oslo, així com fer turisme amb les famílies amfitriones durant el cap de setmana. El bon temps ens va 20170420_101342acompanyar per a fer totes aquestes activitats i ,fins i tot, l’últim dia vam poder despedir-nos del país escandinau veient-lo tot blanc de neu!!!

Un comentari en “INTERCANVI LINGÜÍSTIC