Estudiar i viatjar

L’alumnat de Batxillerat ha acabat el primer trimestre amb uns viatges que no oblidaran mai. Per un cantó, els alumnes de primer de batxillerat científic i tecnològic van viatjar fins al CERN de Ginebra, a Suïssa, on van poder visitar el centre i fer pràctiques a les seves instal·lacions. Per un altre, els alumnes de l’humanístic i el social de 1r i de 2n de Batxillerat han viatjat fins a Roma per fer una ruta pels llocs més emblemàtics de la ciutat italiana, seguint la petjada dels autors llatins que estudien a l’aula.

Tant uns com els altres han fet una valoració molt positiva d’aquests viatges. Esperem poder comptar amb la complicitat de professorat i famílies per poder-los continuar fent!