Celebrant els èxits i mirant cap al futur!

El dilluns 19 va ser un dia especial a l’Escola Industrial, ja que vam celebrar la cloenda de 2n de batxillerat. Va ser una oportunitat per acomiadar-nos d’aquests alumnes tan talentosos i reconèixer els seus esforços i èxits durant els seus anys a l’escola.

Durant la cerimònia, es van lliurar flors als alumnes que havien obtingut matrícula d’honor, com a reconeixement al seu treball dur i a la seva dedicació. Aquests estudiants han destacat pel seu rendiment acadèmic excepcional i han demostrat un compromís amb l’excel·lència educativa.

A més de celebrar els seus èxits acadèmics, també vam voler transmetre als alumnes un missatge d’encoratjament per al seu futur als estudis universitaris. Vam destacar la importància de seguir treballant dur, de ser perseverants i de gaudir del procés d’aprenentatge continu.

També volem aprofitar aquesta oportunitat per agrair la participació dels pares en el desenvolupament acadèmic dels seus fills. El suport i l’orientació que han proporcionat al llarg d’aquests anys han estat fonamentals per al creixement i l’èxit dels alumnes. Sense el seu suport, aquests resultats excepcionals no haurien estat possibles.

Als alumnes de 2n de batxillerat, us volem desitjar el millor en el vostre futur universitari. Sou un grup talentós i estem segurs que aconseguireu grans èxits en els vostres estudis superiors. Mantingueu la passió per aprendre, seguiu perseguint els vostres somnis i recordeu que l’educació és una eina poderosa per crear un futur brillant.

Enhorabona a tots i cada un de vosaltres per aquesta fita tan important. Us enrecordeu sempre del vostre pas per l’Escola Industrial i us animem a tornar per compartir els vostres èxits futurs. Que tingueu una vida plena de coneixement, èxits i felicitat.