L’esperat dia de la cloenda de graduació

L’esperat dia de la cloenda de graduació dels alumnes de 4t d’ESO a l’Escola Industrial va ser una ocasió memorable, plena d’emocions, reconeixements i agraïments.

La cerimònia va començar amb les paraules emotives del director, que va destacar els èxits i els esforços dels alumnes durant tot el curs. Després, el tutor de la classe va prendre la paraula, compartint anècdotes divertides i mots d’encoratjament amb els alumnes. Va ser un moment d’emoció mentre es recordaven moments especials i s’expressava gratitud als docents per la seva dedicació i suport.

A continuació, els alumnes van tenir l’oportunitat de fer dedicatòries als seus professors, expressant el seu agraïment per la paciència, el suport i les lliçons apreses. Les paraules carregades d’afecte i reconeixement van tocar els cors dels docents, que van veure reflectit el seu impacte en les vides dels alumnes.

Per a immortalitzar aquesta etapa especial, es va lliurar als alumnes un anuari de fotos, una col·lecció de records i moments capturats durant el curs. Cada pàgina era un testimoni dels moments compartits, les amistats forjades i els assoliments aconseguits.

Per concloure la celebració, es va organitzar un pica-pica, en què els pares dels alumnes van contribuir amb delicioses preparacions. Totes les famílies van compartir un moment agradable i festiu, creant connexions i celebrant els èxits dels seus fills.

Aquesta cloenda de graduació va ser més que una simple cerimònia, va ser una oportunitat per a tota la comunitat educativa de reconèixer el treball dur i els èxits dels alumnes. Va ser un recordatori de l’impacte que els docents han tingut en les vides dels estudiants i una celebració de les amistats i els moments compartits durant el curs.

A tots els alumnes de 4t d’ESO de l’Escola Industrial, us desitgem el millor en el vostre futur. Sou un grup de joves talentosos i estem segurs que aconseguireu grans coses en el vostre camí. Enhorabona a tots i cada un de vosaltres per aquesta fita!