Ciutat i Escola 2022-23

Durant el curs 2022-2023, s’han realitzat un seguit d’activitats significatives en el marc del programa Ciutat i Escola, amb el suport i la col·laboració de l’Ajuntament de Sabadell. Aquest programa, que busca promoure la relació entre els centres educatius i el seu entorn urbà, ha tingut un impacte positiu en la comunitat educativa i ha contribuït a enriquir l’experiència d’aprenentatge dels estudiants.

Un dels projectes destacats d’aquest curs ha estat la implementació de visites guiades a diferents espais emblemàtics de la ciutat. Aquestes visites han permès als alumnes conèixer de prop la història i el patrimoni cultural de Sabadell, fent-ho de manera didàctica i interactiva. Des de museus i edificis històrics fins a parcs i espais naturals, els estudiants han tingut l’oportunitat d’explorar i aprendre sobre el seu propi entorn, despertant així el seu interès i curiositat.

A més, s’han organitzat diverses activitats de caràcter educatiu i social que han fomentat la participació activa dels estudiants en la vida de la ciutat. Entre aquestes activitats destaquen les jornades de neteja i conscienciació mediambiental, on els estudiants han col·laborat en la neteja de parcs i espais públics, aprenent sobre la importància de preservar el medi ambient i el valor del treball en equip.

El programa Ciutat i Escola també ha inclòs l’organització de tallers i xerrades temàtiques impartides per professionals de diferents àmbits. Aquestes activitats han permès als estudiants acostar-se a diversos àmbits de coneixement i oficis, ampliant la seva visió del món laboral i les seves possibilitats futures. A més, han tingut l’oportunitat d’interactuar amb experts i realitzar preguntes per satisfer la seva curiositat i explorar les seves passions.

Per últim, s’ha fomentat la col·laboració entre els centres educatius i les entitats culturals i esportives de la ciutat mitjançant la realització de projectes conjunts.

• Corfbol a l’Escola.
  • Danses Daneses Folk.
  • Tallers de Siguem Llenguaferits.