Descobreix l’aventura a Cantàbria. Viatge de final de curs!

En el viatge de final de curs a Cantàbria, els alumnes de quart d’ESO van viure una experiència inoblidable, explorant la natura a través del caiac, el surf i el senderisme.

La primera parada va ser una emocionant aventura en caiac pels rius i estuaris de Cantàbria. Amb el seu equipament de caiac, els alumnes van remar pel riu Deva, descobrint paisatges captivadors i connectant amb la tranquil·litat de l’aigua. Van explorar indrets remots i van admirar la riquesa natural de prop, mentre aprenien sobre la flora i la fauna autòctona. Aquesta experiència els va permetre desenvolupar habilitats de navegació i treball en equip mentre s’imbuïen de la bellesa dels entorns aquàtics.

Després de l’exploració en caiac, els alumnes van viure l’emoció del surf a les impressionants platges de Somo, Liencres. Amb l’orientació de monitors experts, van aprendre les tècniques bàsiques del surf i van desafiar les ones amb valentia i determinació. Van experimentar la sensació de lliscar sobre la superfície de l’aigua, trobant-se cara a cara amb la força de la natura. Aquesta experiència els va permetre superar els seus límits, desenvolupar la confiança en si mateixos i crear records inoblidables.