Celebrem les graduacions dels alumnes de Cicles de Formació Professional

Celebrem les graduacions dels alumnes de Cicles de Formació Professional a l’Escola Industrial!

És amb gran satisfacció que anuncem les celebracions de graduació dels nostres estimats alumnes dels Cicles de Formació Professional a l’Escola Industrial. Aquests joves talentosos han completat amb èxit la seva formació professional en àrees com mecatrònica, fusta, manteniment i administració.

A través dels anys, han adquirit un conjunt de coneixements i habilitats tècniques que els han preparat per afrontar amb èxit els reptes del món laboral. Han treballat dur, han mostrat un gran compromís i han superat els obstacles amb determinació per arribar a aquest moment tan especial.

Amb aquesta graduació, els alumnes estan a punt d’entrar al món laboral amb les millors condicions i les habilitats necessàries per destacar en els seus camps professionals. La seva formació integral els permetrà afrontar els desafiaments i adaptar-se als canvis en un entorn laboral en constant evolució.

Volem felicitar a tots els graduats per aquesta fita significativa i agrair-los pel seu esforç i dedicació durant tot el seu recorregut a l’Escola Industrial.