Anglès a través de l’experiència VR

En el camp de l’educació, l’ús de la tecnologia ha obert noves portes per a l’aprenentatge i la comprensió de diferents matèries, incloent-hi l’idioma anglès. Una eina particularment interessant és la realitat virtual, que ofereix experiències immersives que poden captivar l’atenció dels alumnes i millorar la seva comprensió de l’idioma.

Un exemple notable d’aquest tipus d’experiència és l’aplicació “Gloomy Eyes”. A través d’aquesta aplicació, els alumnes de 3r d’ESO poden explorar una història única i fascinant ambientada en un món post-apocalíptic. La narrativa segueix les aventures d’un jove zombi solitari que deambula per un paisatge envoltat de foscor i misteri.

El poder de “Gloomy Eyes” rau en la seva capacitat d’oferir una experiència immersiva que va més enllà del simple acte de llegir o escoltar. Els alumnes poden veure, sentir i interactuar amb els personatges i l’entorn, creant una connexió emocional que facilita la comprensió i retenció de la informació.

A més, l’ús d’experiències de realitat virtual com “Gloomy Eyes” pot ajudar els estudiants a millorar la seva comprensió de l’anglès de diverses maneres. Primer, exposa els alumnes a l’idioma en un context autèntic i significatiu, fent que l’aprenentatge sigui més rellevant i motivador. A més, ofereix oportunitats per practicar les habilitats d’escolta i comprensió oral, ja que els alumnes han de seguir la història i entendre els diàlegs dels personatges.

En resum, les experiències de realitat virtual com “Gloomy Eyes” ofereixen una forma innovadora i efectiva d’ajudar els estudiants a millorar la seva comprensió de l’anglès. A través d’aquestes experiències immersives, els alumnes poden involucrar-se en la llengua d’una manera única i emocionant, augmentant així el seu domini de l’idioma i la seva motivació per aprendre.

2 comentaris de “Anglès a través de l’experiència VR