Acte per la Pau a les Escoles de Sabadell

Avui, dimarts dia 5 de desembre, a les 11:30 h, després de l’hora de l’esbarjo, els alumnes han protagonitzat un acte significatiu en favor de la pau. Una rotllana d’estudiants s’ha format com a símbol d’unitat, marcant un moment especial a les escoles de Sabadell.

En el centre d’una de les dues pistes, un símbol de la pau ha pres forma gràcies al talent dels nostres alumnes de 4t d’ESO, Saul Martinez i Hug Babia, qui han dibuixat amb destresa aquesta icona universal.

L’acte forma part d’una sèrie d’accions que s’estan duent a terme a totes les escoles de Sabadell, destacant l’interès col·lectiu per promoure la pau en aquests temps complexos. Durant l’acte, els representants del Consell Escolar, Jofre Garriga Castelltort i Natàlia Oreggioni Batchelli, han llegit un manifest emotiu, demanant la pau davant de la difícil situació que vivim al nostre món.

Aquest acte ha estat un moment carregat d’emoció, induint a la reflexió, especialment en aquestes dates assenyalades que precedeixen les festivitats nadalenques. És un record que la pau és un regal preciós que tots podem contribuir a construir, amb la unitat com a fonament per a un futur millor.