Premis David del Centre Metal·lúrgic

L’Institut Escola Industrial està d’enhorabona. Tornem a tenir guanyadors dels Premis David.  L’1 de desembre, amb motiu de la festivitat de Sant Eloi, patró del metall, David Fundació i el Centre Metal·lúrgic reconeixen els millors estudiants del Vallès Occidental de les famílies professionals següents: Electricitat i Electrònica, Fabricació Mecànica, Transport i Manteniment de Vehicles, Instal·lacions i Manteniment i Informàtica i Comunicacions.

Enguany, els premis arriben a la 48ª edició i l’acte de celebració, a més a més, ha servit per recuperar la Casa Guasch de Santiago Casulleras, el palauet urbà noucentista del carrer Indústria de Sabadell, que el Centre Metal·lúrgic està restaurant des de fa uns anys.

Tres dels cinc cinc joves estudiants de Cicles Formatius de la branca del metall que han estat guardonats amb els Premis David són alumnes de l’Institut Escola Industrial: Albert Torres Espin (1r Premi Grau Superior), Rubén Mena Arraval (1r Premi Grau Mitjà) i Adrián Vílchez Maldonado (2n Premi Grau Mitjà). Enhorabona a tots tres!