Guanyadors Makerfest

El passat dimarts 2 de febrer els alumnes Jesús Adrián, Jordi Salas, Sergio Alberca i Antonio Tejada i els professors professors Josep Lluís Martínez i Sílvia Pérez i del departament de fusta la professora Meritxell Limonero que van participar al Makerfest, un esdeveniment promogut pel Departament d’Educació amb l’objectiu d’impulsar la cultura emprenedora i innovadora en la Formació Professional. Un total de 150 alumnes i 30 professors seleccionats d’arreu de Catalunya van haver de dissenyar un prototip mitjançant les diferents fases del design thinking, que pogués donar resposta a un del 3 reptes proposats dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de l’agenda 2030. L’Equip guanyador va ser el número 4, amb el Prototip PROXOMME del repte de l’Economia Circular, representat pel Shaker Josep Lluís Martínez. Enhorabona.