A les classes de Francès utilitzem el QUIZIZZ

Crear un QUIZIZZ (conjunt de preguntes tipus test) a partir dels temes que hem fet a la classe de francès, incorporant preguntes de vocabulari, de gramàtica o dels temps verbals, així com de coneixements generals i cultura franceses. Primer de tot fem grups de 3/4 alumnes. Un d’ells es crea un perfil al QUIZIZZ i comencen a crear les preguntes. Poden utilitzar el llibre de text i el d’exercicis, així com internet com a eina d’informació. Al final de la sessió, el professor ajunta tots els QUIZIZZ en un de sol (un cop corregits i verificats) i tots els grups el fan en mode competició.

Aprenentatge d’eines alternatives on buscar aquest coneixement (TIC: internet, diccionaris online…) Són eines molt útils per aconseguir una millora educativa, ajuden a motivar als alumnes, són propícies per a un aprenentatge cooperatiu, per al desenvolupament de competències (tant d’alumnes com professors) i, a més, proporcionen una gran quantitat d’informació fàcilment accessible.