Mar Permanyer i Valèria Vidal guanyen el Concurs del programa EDUCASSA

Aquest dijous, en el marc de les celebracions del Dia Mundial del Medi Ambient, Aigües Sabadell ha celebrat l’acte que clou els curs escolar del seu programa educatiu mediambiental

Aquest dijous Aigües Sabadell ha celebrat, seguint totes les mesures de seguretat, l’acte públic que clou el curs escolar del seu programa educatiu, l’EDUCASSA. El pati del Museu d’Art de Sabadell ha acollit enguany la celebració, a l’exterior i amb aforament reduït per garantir la seguretat de tothom. L’acte s’ha portat a terme en el marc de les commemoracions del Dia Mundial del Medi Ambient, que se celebra aquest proper dissabte.

Un comentari en “Mar Permanyer i Valèria Vidal guanyen el Concurs del programa EDUCASSA