SETMANA LILA

La setmana del 8 al 12 de març l’Escola Industrial es va tenyir de lila per visibilitzar la figura de les dones. ESO, Batxillerats i Cicles Formatius van dur a terme activitats diverses: des de batejar les classes amb dones rellevants escollides per l’alumnat de disciplines vàries, a fer eixos cronològics amb les figures més representatives del sufragisme, manifestos feministes, dissertacions filosòfiques, eslògans en anglès, xapes feministes, l’estudi de dones escriptores, etc. Us deixem amb un recull breu d’imatges de la setmana. Confiem que treballant la coeducació de manera transversal estimuli a tenir presents la tasca de les dones al llarg de la història i a ser conscients que aquest llegat, passat i present, ha de ser vigent i ha de continuar fent-nos més solidaris, més savis i més lliures.