Reunions 2n ESO

Benvolgudes famílies de 2n d’ESO,

Enguany, durant la setmana del 4 al 8 d’abril, l’alumnat de 2n ESO durà a terme un projecte transversal, similar a un treball de síntesi, en el qual hi participaran les diferents matèries. Els objectius de la Setmana Cultural van encaminats a dinamitzar la llengua, la cultura i la música a través del treball competencial.

La proposta que engeguem parteix de les matèries optatives que els vostres fills i filles estan cursant, per la qual cosa es realitzarà un treball específic per a l’alumnat que cursa FRANCÈS i un altre diferent per a l’alumnat que cursa ARTS I OFICIS. En tots dos casos, les activitats inclouen una sortida de dos dies amb pernoctació a un alberg, vinculada a aquest eix vertebrador.

L’horari lectiu d’aquesta setmana serà de 9h a 13.30h els dies de classe en el centre.

Sortides fora del centre:

L’alumnat de Francès farà una ruta guiada per Perpinyà, Cotlliure, l’Escala, Empúries i Ullastret. Alberg: L’Escala Xanascat. Dates: 5 i 6 abril. Important: cal que l’alumnat tingui la doble pauta de vacunació per poder viatjar a França.

L’alumnat d’Arts i Oficis anirà a l’Espluga de Francolí, Montblanc, Reus (activitat musical amb el Conservatori de Reus). Alberg: L’Espluga de Francolí Xanascat. Dates: 7 i 8 abril.

Per explicar-vos amb més detall quina serà l’estructura organitzativa, quines activitats i quines sortides realitzarem, us convidem a la reunió informativa telemàtica del proper dimecres 1 de desembre, on us donarem més detalls i us indicarem la quantitat que cal abonar per aquestes activitats.

Reunió 2n ESO Francès: dimecres 1 de desembre a les 18h

Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/tsc-rtoy-rou

Reunió 2n ESO Arts i Oficis: dimecres 1 de desembre a les 18.30h

Enllaç de la videotrucada: https://meet.google.com/ggs-vzjq-wxz