Foment emprenedoria

El passat 4 de novembre ens va visitar el senyor Santiago Sabatés de l’empresa EUROFRAGANCE. A la Sala d’Actes de l’Escola Industrial i en dues sessions tant pels alumnes de primer com de segon del CFS d’Administració i Finances ens va explicar la seva visió com empresari i emprenedor així com la importància de la innovació i de la honestedat en els negocis i com s’hauria d’exercir el lideratge en el món empresarial. Es va dur a terme pel contingut didàctic del mòdul professional 11: Simulació empresarial a 2n de grau superior d’administració i finances i, per al mòdul professional 01: Comunicació i atenció al client a 1r de grau superior d’administració i finances. L’alumnat es va mostrar molt participatiu i agraït.