Jurassic Indu

Per aquesta pròxima celebració de Tots Sants edició 21-22. Els dies 29 al 5 d’octubre  el departament de Visual i Plàstica amb col·laboració de PFI vol preparar per tots el nivells: escape room virtual Juràssic Indus.

Es tracta d’un joc en el qual els protagonistes són un grup d’exploradors i exploradores, que  viatgen a la prehistòria amb un recorregut fins l’edat de l’home. En aquesta aventura plena d’enginy i enigmes divertits els alumnes posaran en coneixement tots els àmbits.

Amb aquest joc es vol fomentar la cooperació en grup, la descoberta, a través del joc, d’espais creats per els alumnes de l’optativa de visual i plàstica. En les proves en agradaria fer partícips a totes les matèries i que els alumnes posin a la pràctica el coneixements apresos.