Oficina Jove

Últimes notícies! D’ara endavant, al web del centre hi apareixerà un enllaç que ens portarà a l’Oficina de Serveis a la Joventut de Sabadell. A només un clic, l’alumnat podrà adreçar-hi totes les seves consultes, dubtes i preocupacions.

L’Oficina de Serveis a la Joventut de Sabadell és força coneguda per l’alumnat perquè, quan van venir a visitar-nos, ens van informar sobre l’ampli ventall d’activitats adreçades als joves de Sabadell, les quals intentem incentivar des de la nostra escola.

Ofereix, també, informació interessant i diversa als estudiants. Poden adreçar-se a ella, en general, per informar-se i assessorar-se sobre els àmbits que solen preocupar a la joventut: educació, salut, habitatge, participació, tràmits, etc. Encara que, de forma especialitzada en l’àmbit del treball, l’oficina informa sobre la cerca de feina, ajuts o recursos i assessora sobre formacions, emprenedoria, mobilitat internacional, recerca de sales…

L’Escola Industrial recomana i vol reforçar la continuïtat del contacte entre l’Oficina i els joves un cop acabada l’etapa d’educació postobligatòria, ja que està aquest servei molt vinculat a l’agenda cultural de la ciutat de Sabadell.