Setmana Lila

La setmana del 8 al 12 de març el centre es va tenyir de lila per visibilitzar la figura de les dones. ESO, Batxillerats i Cicles Formatius van dur a terme activitats diverses: des de batejar les classes amb dones rellevants escollides per l’alumnat de disciplines vàries, a fer eixos cronològics amb les figures més representatives del sufragisme, manifestos feministes, dissertacions filosòfiques, eslògans en anglès, xapes feministes, l’estudi de dones escriptores, etc.

A partir del Pla de comunicació integrat (PCI) de 4t d’ESO: “Fem-ho juntes”, el grup impulsor del programa Avancem va animar els equips docents i els departaments de treballar de manera transversal la visibilització del llegat de figures femenines que, en molts casos, són unes grans desconegudes per a la societat. Us deixem amb un recull breu d’imatges de la setmana i confiem que treballant la coeducació de manera transversal estimuli a tenir presents la tasca de les dones al llarg de la història i a ser conscients que aquest llegat, passat i present, ha de ser vigent i ha de continuar fent-nos més solidaris, més savis i més lliures.