L’escola comença cursos per la formació digital docent

A l’activitat docent és habitual la formació contínua i, com altres professionals, ens adaptem a noves eines i mètodes de treball gràcies a les tecnologies.
El dijous 24 de setembre es van iniciar les formacions internes de les dues plataformes educatives que la industrial fa servir amb els alumnes d’ESO, BATX i FP. Classroom i Model

L’objectiu és que els nostres docents millorin els coneixements i habilitats per continuar transmetent els aprenentatges a tots els alumnes amb la millor qualitat.

Aquestes formacions concretes ens permetran millorar el treball en cas de tindre confinament però també ens servirà per instruir als professors sobre noves formes d’intervenció pedagògica competencials. Desenvolupant tant la digitalització dels docents com la dels alumnes i la de la mateixa escola industrial.

Per tant un dels principals objectius és continuar amb la implantació de projectes comuns de entre amb els que tota la comunitat col·labora entre si per millora els aprenentatges dels alumnes.