Desafio Junior ESCI

Tot i el confinament per l’estat d’alarma Covid19, des del mòdul Projecte Empresarial hem participat per tercer any consecutiu al concurs d’Emprenedoria de l’ESIC Desafío Junior i és el segon any que l’Escola Industrial participa a la final i aquest curs amb dos grups d’alumnes del CFS d’Administració i Finances de segon que han estat seleccionats d’entre més de 400 grups de tota Catalunya per participar a la final territorial Catalana en la seva 14ª Edició.

Els projectes empresarials seleccionats han estat: Janus (APP que combina Nutrició i Activitat física dirigida) format per Laura Sánchez, Victor Esanu, Mohammed El Karbouchi, Kaoutar Kribou i Míriam Sánchez i Caremagic un projecte de sabons naturals i ecològics de les alumnes Cresi Berrocal, Yohana Muriel, Patricia Pinos i Alexandra Ramos han participat el 22 de maig de 2020 amb videoconferència amb l’aplicació Zoom en la final, per dur a terme aquests projectes han pogut comptar amb el suport i motivació per part dels docents, Isabel Salvia i Félix Torres.

En la Final Territorial hi havia molt nivell i malgrat el bon paper que han dut a terme els nostres participants no han aconseguit passar a la final Nacional.Ha estat un aprenentatge excel·lent i ens quedem amb bon regust i amb ganes de repetir el proper any.