Olimpiada Biologia

Durant el segon trimestre del curs, s’han desenvolupat diferents activitats de l ’Olimpíada de Biologia de Catalunya 2020, en la qual han participat dos alumnes del nostre centre: Irene Moreno i Arnau Pineda (medalla de bronze. Tots dos amb una meritòria participació.

El programa l ’Olimpíada ha consistit en els següents esdeveniments:

• Dissabte 8 de Febrer de 2020: Realització de la prova teòrica i selecció dels 20 millors qualificats. A Barcelona, Facultat de Biologia. Universitat de Barcelona. Avda. Diagonal, 643.
  • Dimecres 12 de Febrer de 2020: Realització de les proves pràctiques a la mateixa facultat.
  • Divendres 28 de Febrer de 2020: 19:00h Acte de lliurament de premis als/les guanyadors/es de l’Olimpíada de Biologia de Catalunya 2015 a la Sala Prat de la Riba de l’Institut d’Estudis Catalans C/Carme, 47 de Barcelona.

Felicitats a l’alumnat i professorat que els va acompanyar.

Arnau Pineda i Irene Montero a les proves

Foto dels guanyadors i finalistes