Tancament del centre

Segons les instruccions del Departament d’Educació i per tal de contenir la propagació del coronavirus:

EL CENTRE ROMANDRÀ TANCAT A PARTIR DEL DIA 13 DE MARÇ I FINS EL PROPER 27 DE MARÇ, AMBDÓS INCLOSOS.

Els alumnes en FCT no han d’anar als centres de treball mentres les classes estiguin cancel·lades i han d’indicar al QBid “Absència per altres motius”.

Els alumnes en estada Dual han de seguir les instruccions de les seves empreses ja que no estan sota el mateix régim que els FCT.

Us recomanem que estigueu atents a les notícies que es vagin publicant a la web del centre i us facilitem un correu electrònic per les consultes que considereu oportunes: [email protected]

Cal tenir en compte la recomanació d’evitar qualsevol canal de comunicació de tipus presencial amb el personal del centre.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.