Guanyador del disseny del 28è concurs d’estudiants de Fusta i Moble

Per quart any consecutiu, els alumnes de tercer curs de Grau en Disseny, esment en Producte de l’ESDI, centre adscrit a la Universitat Ramon Llull, han proposat diversos dissenys d’una escala de cuina per al 28è Concurs d’Estudiants de Fusta i Moble de Catalunya, en base als requeriments del concurs.

Després d’un temps d’anàlisi i debat entre els membres que componen el Departament de Fusta i Moble de l’Institut Escola Industrial de Sabadell, s’ha deliberat i escollit el model presentat per l’alumne Edgar Martos Orts, que serà el treball que els alumnes inscrits al concurs elaboraran el pròxim 19 de març de 2020 als tallers del Departament de Fusta i Moble de l’Escola Industrial de Sabadell, en el qual tindran quatre hores per fer el model dissenyat i que no serà públic fins a l’inici del concurs.

El passat dimecres 12 de febrer es va realitzar l’acte de proclamació del guanyador a la sala d’actes de l’Escola Industrial, amb l’assistència dels alumnes participants de l’ESDI i el seu professorat, el Gremi de la Fusta de Sabadell i Comarca, l’empresa Gabarró Hermanos, SA (patrocinadora del concurs) i Manuel Robles, Regidor de Cultura de l’Ajuntament de Sabadell.

Un comentari en “Guanyador del disseny del 28è concurs d’estudiants de Fusta i Moble

1. binance diu:

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?