Disseny i construcció d’una pèrgola de fusta

Dins el marc del projecte de col·laboració entre l’Ajuntament de Santa Perpètua de la Mogoda, l’Escola Industrial de Sabadell i  l’Institut Estela Ibèrica, que té com a objectiu disseny i construcció d’una pèrgola de fusta  amb panells solars per a la càrrega de cotxes elèctrics. Es va fer la reunió el passat dimecres 5 de desembre amb tots tres participants per escollir el projecte que serà el que es portarà a terme.

S’ha valorat la qualitat dels sis projectes presentats. Cada projecte ha preparat una memòria tècnica que va des del disseny, construcció, muntatge, pressupost i pleg de condicions i que s’ha  desenvolupat

dins la programació del 2n curs del CFGS de Disseny i moblament, en una formació basada en el treball en projectes.

Els alumnes han treballat en diferents grups i en col·laboració amb els professorat dels diferents mòduls i assessors externs per tal de desenvolupar un projecte real i d’innovació que esperem en una segona fase es pugui muntar als espais de Santa Perpètua.

Clicar aqui per veure imatges dels diferents projectes