Matinal musical amb Marc Parrot

Uimg_20161117_094355n dels objectius del departament de Llengua Catalana és donar a conèixer i posar en contacte els estudiants amb autors i artistes catalans; sovint es tracta dels autors que escriuen alguns dels llibres que proposem com a lectures de curs i que vénen a fer xerrades. Però també ens agrada poder comptar amb d’altres creadors que han esdevingut referents culturals i que podem treballar a classe d’una manera més lúdica. img_20161117_101609Aquest és el cas del cantautor Marc Parrot. Dijous 17 de novembre al matí, els alumnes de 4t d’ESO van rebre la visita d’aquest compositor i productor musical. Marc Parrot va resumir, en la primera part de la xerrada, la seva experiència personal i professional en el món de la música, fent un recorregut per la seva trajectòria des que va començar a tocar amb parrot-2un grup de joves rockers anomenat “Els polls”, passant per l’èxit nacional que li va reportar el seu alter-ego “El Chaval de la Peca”, fins arribar a l’actualitat més immediata, en què continua col·laborant amb el Club Super 3, edita discos en solitari i produeix també grups de música.

En la segona part de l’acte, l’artista va descriure les diferents parts que formen part del procés d’elaboració d’una peça musical, amb mostres del seu darrer treball, Sortir per la finestra, del qual ens va obsequiar amb una cançó en directe: “Un pla perfecte”.img_20161117_105626

Els alumnes van mostrar-se receptius i força contents de la trobada. De nou, li agraïm la seva xerrada, la seva actuació i li desitgem molta sort.