Sessió de formació del projecte “TUTORIA ENTRE IGUALS”

Aquest passat dimecres 16 de novembre va tenir lloc al casal Pere Quart la segona sessió de formació del projecte Tutoria Entre Iguals (TEI).  En aquesta sessió, els diferents instituts participants van presentar les característiques del seu projecte TEI amb les adaptacions que s’han fet a les necessitats de cada centre. Les sessions d’informació i formació als alumnes, la temporització per posar en marxa el projecte i, sobretot, les activitats adreçades als alumnes de 1r i 3r d’ESO que hi participaran van ser compartides pels diferents instituts.

L’equip TEI de l’Escola Industrial està format per 17 professors/es que estant treballant des de l’inici de curs per poder portar-lo a terme.

Presentació TEI

A la imatge veiem al Fabio Martínez (coordinador TEI), el Ricardo Vicente i l’Anaïs Estanyol explicant les característiques del nostre programa TEI a la resta d’instituts participants.

Si voleu més informació de la Tutoria Entre Iguals de l’Escola Industrial, podeu adreçar-vos a