Setmana de la ciència

Com ja és habitual, i des de fa ja 20 anys, a mig novembre se celebra la Setmana de la Ciència. Durant aquest període es realitzen un munt d’activitats relacionades amb la Ciència arreu de Catalunya.

És un moment perquè els nostres alumnes entenguin la importància de la Ciència en la nostra societat. També es fa èmfasi amb la necessitat de què les Administracions realitzin inversions en recerca i investigació.

El Departament de Ciències de l’Escola Industrial hem aprofitat aquesta setmana per preparar una sèrie d’experiències que s’exposen al hall de l’Institut. Ja que 2015 és l’any internacional de la llum, hem relacionat totes les experiències amb la llum i la visió.

L’acceptació de la mostra ha estat molt elevada per part de tota la comunitat educativa. Prova del fet és l’hora de l’esbarjo, moment en el qual molts alumnes s’apropen per interaccionar amb les experiències. A més a més, durant tota la setmana els alumnes passaran per l’exposició i rebran les explicacions dels seus professors.Setmana_ciencia_2015