Sant Jordi a l’Indus

Aquesta ha estat una Diada molt diferent de les anteriors. Per un cantó, perquè després de la pandèmia, hem pogut tornar-nos a reunir, sense restriccions, per celebrar una jornada on la literatura, l’art i la cultura són les protagonistes.  L’alumnat de l’ESO ha participat de manera entusiasta als tallers organitzats pels departaments de llengües: jocs lingüístics, kahoots, punts de llibre, relats poètics, entre altres, han estat algunes de les propostes que els hem plantejat.

De manera paral·lela als tallers, s’han lliurat els premis dels certàmens literaris i concurs de fotografia matemàtica a l’alumnat de l’ESO, Batxillerat i Cicles; enguany, per nivells, a la sala d’actes, en un ambient més íntim, amb actuacions musicals dels alumnes de 1r i 2n ESO i recitals de poesia per part del professorat.

A continuació, el departament de tecnologia ha unit tècnica amb l’art: per un cantó, amb una ballada de sardanes amb drons i altres cutebots pilotats i programats, organitzada pels alumnes de batxillerat, que ha estat una sorpresa celebrada i aplaudida per tots; per un altre, un concurs de coets, elaborats pels alumnes de 4t d’ESO, que ha enlairat no només els artefactes, sinó les seves expectatives.

I per acabar, una cloenda musical: un concert a càrrec del grup sabadellenc Q-sins, amb integrants que han estat alumnes i professors de l’Escola Industrial.

Agraïm a tots els que han fet possible l’organització i l’execució de les diferents activitats per convertir la Diada de Sant Jordi en un dia ben especial a l’Escola Industrial.