Acreditació Erasmus + ESO i Batxillerat

Un dels projectes que hem engegat amb molta il·lusió aquest curs està vinculat a la mobilitat internacional de l’alumnat de l’ESO i el Batxillerat. Els objectius principals que s’ha plantejat la comissió de mobilitat –formada per professorat de diversos departaments del centre, i encarregada del projecte– són, a grans trets, tres: en primer lloc, afavorir la inclusió de l’alumnat en les activitats del centre, sobretot en el que fa referència a la seva participació en estades a l’estranger, tant de curta com de llarga durada; en segon lloc, aconseguir que el nostre alumnat millori la seva competència lingüística en llengua anglesa en entorns d’ús real de la llengua; finalment, desenvolupar la innovació docent, per enriquir la línia metodològica del nostre centre a partir d’aquests intercanvis i experiències amb altres instituts.

En aquests moments podem dir que a l’Escola Industrial estem d’enhorabona, perquè aquests objectius han estat reconeguts amb l’acreditació de l’Erasmus+, KA120, un projecte de mobilitat europeu que ens permetrà garantir els recursos necessaris per poder assolir aquets objectius, a través d’un pla d’actuació amb activitats diverses per als propers quatre anys, fins el 2027.

Ara cal que acabem de concretar les activitats que durem a terme i donar-les a conèixer a la comunitat educativa. Confiem que aquesta nova aventura sigui enriquidora per a tots!