Xerrada Prevenció Riscos Laborals

Aquest mes d’octubre hem comptat amb la presència de l’Associació Víctor Nuño que ha vingut a fer dues xerrades al nostre alumnat de grau mitjà d’FP.
L’Associació té per objectiu informar i conscienciar sobre la Prevenció de Riscos Laborals, a partir de l’accident laboral mortal que va sofrir ara fa dos anys el jove Víctor Nuño.

La xerrada, impartida pels membres de l’Associació especialitzats, com ara bombers i una tècnica en PRL, s’ha desenvolupat interactuant amb l’alumnat, a partir d’exemples, dades reals dels accidents laborals ocorreguts l’any passat i la presència d’un treballador que va sofrir un accident laboral i que ha tingut l’amabilitat de venir a explicar el seu cas.

L’acte també ha comptat amb la presència de la presidenta de l’Associació, Noelia Salvador, mare de Victor Nuño, que ha explicat a l’alumnat la seva vivència perquè els joves prenguin consciència de la importància de la Prevenció dels accidents en els llocs de treball.

Tot l’alumnat ha estat molt agraït per l’oportunitat d’aprendre d’aquesta experiència i de la important tasca que fa l’Associació.

Betlem Tur
Cap departament FOL